Veste extraordinară de la Lidl: dă bani în plus la salariu acestor angajați. Impune o singură condiție

de: Andrei Simion
21 01. 2021

Lidl, unul dintre cei mai mari retaileri și din România, are o prezență puternică și în alte țări. În contextul pandemiei și vaccinării a venit cu un mesaj extrem de important pentru angajați. Dă un bonus considerabil pentru aceștia, cu o anumită condiție.

În România, campania de vaccinare continuă. Ce a decis guvernul acum e ca în valul doi să fie inclusă o categorie nouă de cetățeni. E vorba de casierii și angajații din magazinele de retail alimentar. Au fost incluși în etapa a doua de vaccinare, conform unei modificări aduse de Guvern hotărârii prin care au fost adăugați în această etapă instituții precum Curtea Constituțională, Avocatul Poporului, BNR, primării, dar și profesii precum diplomați, avocați sau lucrători din industria alimentară.

În timp ce asta se întâmplă în România, peste hotare, în Statele Unite ale Americii, Lidl a venit cu un anunț excepțional. Pentru angajații din SUA, care se vaccinează, Lidl va oferi un bonus de 200 de dolari.

Cum vor fi alocați banii de Lidl în SUA

Poți spera că strategia va fi adoptată la nivelul întregului grup, în toate țările. Dar până se va întâmpla asta e bine să știi că plata suplimentară va fi utilizată pentru a compensa costurile suportate de angajații asociați cu administrarea vaccinului, inclusiv costurile de călătorie și îngrijirea copiilor. Mai mult, Lidl va acomoda programele angajaților pentru programările de vaccinare.

Bonusul vine pe fondul unui studiu intern derulat de Lidl conform căruia aproape 8 din 10 lucrători au declarat că intenționează să se imunizeze imediat ce un vaccin va fi disponibil. Compania deține peste 125 de magazine în nouă state de pe Coasta de Est a Statelor Unite.

„Suntem mândri că putem oferi angajaților noștri resursele de care au nevoie pentru a primi vaccinul anti-COVID. De la începutul pandemiei, am muncit din greu pentru a pune sănătatea și siguranța angajaților noștri pe primul loc. De la oferirea asistenței medicale gratuite COVID-19 întregului colectiv de angajați, până la instalarea filtrării aerului în magazinele și depozitele noastre pentru a asigura o mai bună curățare și un aer mai sănătos, Lidl a făcut din aceasta o prioritate.”
Johannes Fieber, CEO Lidl SUA